- trött

Jag låg och fundera och tänkte igår kväll/natt alldeles för länge, så idag är jag dödstrött. Önskar att det fanns en on/off knapp på tänkandet, så man bara kunde stänga av allt ett tag när man behöver sova. Som vanligt gick jag ändå upp alldeles för tidigt och nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli dags att börja röra sig mot tunnelbanan.
Jag hoppas att dagen går fort.

Gustaf sover fortfarande, på något sätt känns det enklare att åka iväg och jobba när han sover istället för att han ska vara vaken. Weird. Han vägrade somna igår kväll också, så lika bra att han får ta igen lite sömn nu.

Nej, kanske ska passa på att äta frukost nu när jag ändå har så mycket tid över :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0