- fredag

Det har inte blivit så mycket uppdateringar här inne, hänt lite tråkiga saker så det har blivit att annat prioriterats eller att det helt enkelt inte funnits någon lust. Men som vanligt, allt ordnar sig till slut. Med tiden. Bara så trist att det ska komma motgångar efter motgångar, jämt.

Nog om det, jag ska iallafall jobba hela sommaren, det blev så tillslut iallafall. Kommer iförsig vara ledig varje helg med tanke på att det är sommarstängt, så det är skönt.

Imorgon kommer min familj hit, jag fyller nämligen år. Knappt så jag själv vet hur gammal jag blir, tappat räkningen, tecken på att man börjar bli gammal? Nej men hela 22 år fyller jag, 8 år kvar till 30, hua.

Gustaf har hunnit bli en riktig buse, nu går det undan. Han kryper överallt, ställer sig upp överallt, klättrar överallt. Ja, han är överallt! Han kan även stå korta stunder själv men direkt när han kommer på att han inte håller i sig ramlar han. Så nu får man passa sig, han är på allt som är ajaj.

Wilma är också inne i någon period, typ mini tonåren. Direkt hon inte får göra något hon vill protesterar hon. För någon dag sen när jag hämtade henne på dagis hade hon bestämt att vi minsann skulle gå ner och bada. När jag sa att vi skulle göra annat bröt helvetet loss, hon skrek och grät så hela porten eka, sen satt hon inne i sitt rum och tjura, skrek lite ibland om hur elaka alla var. Men det gick över det också och efter ett tag kom hon ut och hjälpte mig med allt som skulle fixas, lagade mat och var superglad. Så bestämde vi att vi skulle gå och bada en annan dag istället.



Postat av: rebeckasstories.blogg.se

förstår känslan, men det blir bättre till slut! TÄnk på dina barn så hjälper det lite :*

2013-06-14 @ 15:57:19
URL: http://rebeckasstories.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!
Det var länge sedan det kom en update på bloggen!
Hoppas allt är bra med dig och familjen, börjar bli riktigt orolig!

2013-09-18 @ 08:02:28
Postat av: Anonym

hej!! läste din gamla blogg när wilma precis var född. slutade läsa den när hon var något år gammal. kom och tänka på dig nu, coolt att du fortfarande bloggar! och grattis ett år för sent till din son

2013-10-01 @ 19:02:02
Postat av: sanna hyvärinen

Hej! Jag lämnar en kommentar hos dig för att fråga om du skulle vilja göra mig en liten tjänst som skulle betyda såå mycket för mig!! Jag heter Sanna och är 20 år och bor i en liten stad utanför Stockholm, jag brinner för mode och skönhet (vilket du kan se i min blogg haha) jag deltar nu i Schwarzkopf tävling på facebook där man kan vinna en tävling om Sveriges snyggaste hår! Jag skulle vara evigt tacksam om du ville rösta på mig! Kram!
https://hairicons2013.com/sv/entry/87/


/ WWW.FASHIONJOINT.SE

2013-10-16 @ 15:34:22
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

För exakt en vecka sedan miste jag min man i cancer och vår 3åring sin pappa. Startade en minnesfond till cancerfonden. Hoppas alla vill dela och bidra, bara tillsammans kan vi göra skillnad så små barn inte behöver mista en förälder.
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=7539

2013-10-19 @ 21:44:04
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: Sofia w

Vart har du tagit vägen? :( saknar dina ord! Kram

2013-10-28 @ 23:14:18
Postat av: jag är inte dum i huvudet! Jag har aspergers syndrom!

Hej! tänkte bara tipsa om min julkallender som varje dag 1-24 dec fylls på med fina priser!
Om du inte gillar sådana här komentarer eller redan fått en likande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram

2013-12-04 @ 19:24:38
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: jag är inte dum i huvudet! Jag har aspergers syndrom!

Hej! tänkte bara tipsa om min julkallender som varje dag 1-24 dec fylls på med fina priser!
Om du inte gillar sådana här komentarer eller redan fått en likande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram

2013-12-05 @ 18:53:01
URL: http://domkallarmighannes.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0