- trist

Åh jag har verkligen blogg-torka. Det blir ju inte bättre av att vädret är sämst just nu heller. Regn var och varannan dag. Det verkar som att det är bättre väder i resten av landet men inte just här? Igår var det iförsig soligt men då hade jag såklart tvättstugan hela dagen.

Vi har iallafall varit ute i spöregnet idag, behövdes handla lite saker så det var bara att pallra sig ut. Gustaf tyckte att det var spännande med allt regn som smattra på regnskyddet.
Han har varit en riktigt busunge idag, varit överallt och ingenstans. Varför är det så kul att göra saker som man inte får göra? Han lyssnar iallafall på när man säger åt honom, "aj aj Gustaf inte där" så slutar han, sen direkt när man vänder sig om så är han där igen, hehe.

Väntar på att Gustaf ska bli trött så vi kan lägga oss och jag kan fortsätta med mitt Wallander maraton. Han sov middag alldeles för sent och länge idag, så nu är han såklart super pigg och vill inte alls sova.



Postat av: Sandra

Vilket litet charmtroll ! :)

2013-06-01 @ 22:52:39
URL: http://sandrasodergren.blogg.se
Postat av: Anna Holm

Åhh, vad söt :) Så fina ögon :)

2013-06-05 @ 22:25:05
URL: http://annamarialouiseholm.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0