- gamla saker

Förra helgen när vi var hemma hos mamma passade vi på att rensa deras källare på alla Wilmas gamla saker. Hittade så mycket fint, små fina klänningar, skor, regnkläder, bärsele, hoppgunga och massa annat. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra med allt, hoppgungan använder Gustaf flitigt iallafall, han är helt galen i den. Helst av allt skulle jag vilja spara allt, men vi har ingen plats och sen så känns det som att det ändå bara kommer ligga i en kartong, typ föralltid. Lite kläder har jag däremot lagt i en påse i förrådet till Gustaf, mest ytterkläder som han kan ha på dagis senare som extra plagg. Några skor vill jag också spara eftersom det är hennes första. Men alltså, klänningarna, jag dör så söta! Det var så himla kul att plocka fram allt och jag insåg återigen hur stor hon blivit. Älskade Wilma, vart tog tiden vägen?

Men ja vi får se vad jag gör med allt, lite saker kommer iallafall sparas som minnen, alltid roligt för Wilma att ha sen.



Postat av: Jonna

Du vet väl om att din sons snopp inte kommer trilla av om du sätter på honom en klänning? Jätteskönt plagg för ett barn oavsett om barnet är snipp eller snoppbärare!

2013-06-02 @ 15:43:12
URL: http://nejhallkaften.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0