- en inte så rolig dag

Jag har haft en värdelös dag idag. Började med att Gustaf vaknade runt klockan 4 och jag med världens huvudvärk. Hans förkylning hade blivit ännu värre över natten så han hade svårt att andas genom näsan och därmed svårt att komma till ro och somna om. Tillslut slocknade han iallafall men vaknade till flera gånger, jag kunde inte somna om riktigt heller pga huvudvärken. Tillslut ringde klockan och det var dags att stiga upp och göra sig iordning inför jobbet. Jag var såååhääär nära på att ringa och sjukanmäla mig, ville helst av allt lägga mig i ett mörkt tyst rum, började må så galet illa av smärtan i huvudet. Men jag pallrade mig iväg iallafall, det krävs mycket för att jag ska skippa jobba, det var dock gränsfall idag på om jag ens skulle orka. Det vart lite bättre under dagen men känner mig fortfarande helt orkeslös.

Imorgon är jag ledig och tänker faktiskt ta en vilodag, inga måsten, bara göra det jag känner för. Eller ja en del "måste saker" har man ju alltid men, hehe.

Lite senare idag ska jag hämta Wilmisen också, blir spännande att höra hur hon haft det på resan.

Ett försökt till att bli lite piggare, special sallad.



Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Ja vissa dagar vill man bara stanna i sängen och dra täcket över huvudet och inte komma fram.

2013-05-15 @ 16:04:15
URL: http://www.lilith.se
Postat av: nettan

Vilken resa?

Svar: Hon hade varit på kryssning :)
ebjf.blogg.se

2013-05-18 @ 20:31:57

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0