- Torsdag

Solen skiner ute idag, men ändå är det svinkallt. Jag ska strax iväg och jobba igen, känns som att jag inte gör annat just nu, även fast jag bara jobbar några timmar. Det är nog för att jag har så mycket annat att tänka på, känner att tiden inte räcker till. Vi har hur mycket som helst att fixa här hemma, eller ja, packa ner och sånt, man har ju mer saker än vad man tror. Därför har jag inte haft tid att sitta vid datorn så mycket :)
Internet på min mobil är helt kasst, jag sänkte min månadskostnad men ville ha kvar samma internetpaket så jag ska ringa till 3 och kolla vad som hänt, det har blivit sjukt segt nu.
 
Gustaf har börjat sitta mer och mer nu, men inte så att man kan lämna han själv än, snart så. Han är så himla nyfiken på allt så att sitta still är inte så roligt. Överallt ska han vara. När han sitter i gåstolen springer han runt i den helt tokig. 
 
Nej nu är det dags för mig att bege mig!
 
 
 
 


Postat av: issa

Hej :) har läst din blogg i evigheter så den här frågan kmr nog verka lite konstig, haha. men.. jag har för mig att jag frågade dig förut när du bloggade om de men minns inte idag.. om jag inte minns fel så solade du solarium i typ mariatorget eller i närheten förr? kmr du ihåg va det heter o vet du om de fortf finns kvar? :)

Svar: hej! Oj, jag tror dom lagt ner för längesen, men inte säker:P Har iallafall gått förbi där några gånger och det ser väldigt dött ut:P
ebjf.blogg.se

2013-03-18 @ 07:55:10
URL: http://isabelleerika.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0