- tisdag

Vaknade redan klockan sex imorse, galet irriterande, speciellt eftersom Gustaf fortfarande sover och jag börjar jobba klockan elva. Låg kvar i sängen till halv åtta men då började dom såklart att borra och ha sig i lägenheten ovanför oss, han har fått en vattenskada och dom har hållt på med den sen januari, varit tyst ett tag så jag trodde dom var klara men icke. 
Somnade iallafal hyffsat i tid igår, så är inte så trött. Skillnad mot dagen innan när Gustaf vägrade sova. 
Han har börjat ogilla att ligga i sängen, bara vagnen som gäller, det jobbiga är att han vaknar flera gånger när han ligger i vagnen och somnar han inte om direkt blir han klarvaken istället. 
Märkte igår att han fått sin andra tand också, så kanske det som spökar. 
 
Det är snöstorm ute idag, så galet irriterande. Trodde våren hade kommit, har ju endå varit fint ett par dagar men nej nu ska det såklart bli snö igen. Lär väll vara snö på min födelsedag också, som är i mitten av hela året, skulle inte bli direkt förvånad.
 
Tänkte passa på att äta frukost hemma idag, när jag ändå har så mycket tid över.
 
Haha så jäkla go!


Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det är ju så sjukt typiskt att när man väl kan sova länge så är det något som stör. Själv är jag barnledig men vaknade tidigare än när trollen är hemma så mindre än sex timmars sömn blev det. Suck.

2013-03-24 @ 13:23:51
URL: http://www.lilith.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0