- måndag

Idag har jag jobbat för första gången sedan juli, det kändes lite ovant kan jag ju säga. Det har varit massa kaos, jag pratade med han som har hand om schemat och så igår och han skulle höra av sig till mig om jag skulle jobba eller ej imorse men jag fick inget svar så då antog jag att jag inte skulle jobba. Klockan 11 ringer dom och frågar vart jag är, jag vart galet irriterad på att ingenting verkar funka som det ska, menar jag måste kunna planera?
Nu gick det bra iallafall och jag har fått lite mer info om schemat och så.

Efter jobbet mötte jag upp Ch och Gustaf i Nacka, vi skulle köpa nya framhjul till vagnen, nu känns den som ny igen! Gustaf hade varit jättesnäll och var så himla gosig när han såg mig, satt i mitt knä och bara myste massor. Det är bara jag som är hönsig och nervös över att något ska hända, haha.

Ska laga lite mat nu och sen fixa mig, jobbar på lunchen imorgon igen.

Mysstund innan vi gick upp imorse.



Postat av: kim

Vad jobbar du med? :)

Svar: Jobbar inom restaurang :P ett ställe i marieberg:)
ebjf.blogg.se

2013-03-04 @ 21:44:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0