- Min stora tjej!

 
Grattis min älskade dotter på din 6-års dag <3
17 januari 2007 kl 09.19, dagen som mitt liv förändrades. För mig är du allt!
Underbara, fina lilla (stora) du. Jag älskar dig.


Postat av: Evelin

Grattis Wilma! =)

Har följt din blogg sen Wilma var bebis och har ALLTID gillat dina bloggar :) Var ska Wilma gå på Lekis/skolan? I Nynäs eller där du bor?

Svar: Hihi vad roligt :) Hon kommer nog börja i nynäs, jag söker lägenhet där och hoppas på att få en inom 1-2 år iallfall:)
ebjf.blogg.se

2013-01-17 @ 17:17:57
URL: http://minaprivatakort.blogg.se/
Postat av: Mia

Stort grattis Wilma!

Emelie: Har följt dig sedan du var gravid med henne , helt galet! :) Av nån anledning kommer jag också ihåg precis vilken tid hon föddes.. Kan liksom inte glömma 09:19 den 17 januari.. :P

Det var tider det när du hade ungmamma15-bloggen, och så rasade läsarna över ALLT dom kunde rasa över, typ när hon badade i handfatet på toaletten. Jättefaarligt och HANDFATET KUNDE JU RASA! och du var skitdålig mamma bara för det haha :)
Att du stod ut med alla galningar.

Stor kram från en gammal läsare :)

Svar: Men vad roligt! Haha ja, kommer alltid finnas dom som har något att klaga över;) den där handfats bilden är ju bara för rolig, älskar den!kram
ebjf.blogg.se

2013-01-17 @ 18:53:37
Postat av: Marlie -93a mamman

Oj vad tiden har gått! Fattar inte att jag följt dig/er så länge, hon som bara var en liten bebis när jag tittade in första gången och själv hade bulle i ugnen :P

Stort grattis till Wilma!

2013-01-17 @ 22:57:57
URL: http://mammamarlie.blogg.se
Postat av: Rebecka

Gratttttttis Wilma!! Stora tjejen!!! :D

2013-01-18 @ 10:52:36
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se
Postat av: Anonym

Är du fortfarande en helgmamma för wilma? Bor hon hos sin pappa och hans flickvän och son på veckorna?

2013-01-19 @ 18:48:53
Postat av: Connie Hansen

Grattis Wilma i efterskott.
HAR följt din blogg Wilma var liten.

2013-01-21 @ 10:26:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0