- du finns

Idag gjorde jag tre olika puréer Gustaf ska få smaka på, blomkål, morot och ärtor. Vart en hel del så fryste in i en sån där iskubsask eller vad det heter. Så är det bara ta fram och värma på sen. Vi får se vad han tycker om det. Det går bättre och bättre med gröten också, brukar ge han lite på morgonen med lite riven frukt i.

Vi ska träffa Malin och Julia imorgon, var ett tag sen vi sågs nu. Ska bli kul att se om bebisarna är intresserade av varandra, hehe. Får se om Wilma ska hit imorgon också eller om hon blir kvar i Nynäs. Christoffer fyller 25 på lördag också så han skulle ha över lite folk en stund på kvällen innan dom ska ut. Hallå 25 lixom?? Känns ju gammalt, nej då:) Satt och fundera för någon dag sen hur gammal jag blir, fick för mig att jag fyller 21 men så säger Christoffer att jag blir 22! Jag har nog slutat räkna helt enkelt.

Gustaf vaknade halv 6 imorse så nu hoppas jag att han sover för natten, det har inte blivit så mycket sömn idag för hans del. Vi hälsade på Kim och Jenny efter att jag lämnat CV när vi ändå var i närheten.

Nä nu är jag galet trött.



Postat av: Vanilla - bloppis med bebiskläder pågår i bloggen!

Vilken underbar bild! :-)

Kram

2013-02-03 @ 18:08:26
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0