- bitter

Det senaste 6 månaderna har jag dragit på mig ovanligt många sjukdomar, vet inte vad som hänt med mitt super immunförsvar? Under graviditeten kände jag mig sjuk jämnt och nu efter åker jag på sjukdom efter sjukdom känns det som. Börjar ledsna rejält på det här nu. Tycker ändå jag äter rätt mycket vitaminer och sånt och börjar fundera på om det är något annat som ligger bakom allt. Har även rasat alldeles för mycket i vikt, gått ner 22 kg sen Gustaf föddes och under hela graviditeten gick jag upp 5. Önsketänkande för andra kanske men inte för mig just nu, vill må bra och tror det här bidragit till att jag är så trött jämnt. Blä blä blä.

Ska gå och lägga mig nu och hoppas på att få lite sömn inatt, känner mig helt död för tillfället och fryser som sjutton.



Postat av: Elin

Åh kära du, gå till vårdcentralen och prata med dom. Be dom ta prover och se om du har brist på något. Sådär kan du ju inte ha det. Förstår att det är jätte jobbigt. Någonting drar ju ber ditt hälsotillstånd och ditt immunförsvar och det är ju ingen mening med att låta det göra det om man kan slippa :)

Kram

2013-01-03 @ 23:43:53
Postat av: Sandra

Har du kollat hur det står till med sköldkörteln? Gå till VC och ta lite prover, är det något med den (under/överfunktion) så finns det medicin att ta för att ställa allt till rätta igen, mitt började nämligen så, trött, vikten pendlar (vissa går upp andra ned), sjuk ofta osv.. det är inget farligt iaf, men medicin ska tas för att hålla nivåerna i kroppen :) Lycka till!

2013-01-04 @ 16:56:36

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0