Lite trött kille, men glad!



Postat av: Rebecka 21 år - mamma, bonusmamma & bröllopsplaner

sötnosen då!
Ska han döpas eller? :}

Svar: Ja eller jag tror det:P Jag har försökt boka kyrka nu i 2 månader men glömt bort hela tiden, förhoppningsvist kommer jag ihåg det imorgon :) Vi har en gammal dopklänning som min morfar hade när han döptes som alla i min släkt döpts i och skulle vara tråkigt om Gustaf blir den enda som inte använder den.
ebjf.blogg.se

2013-02-17 @ 21:25:07
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Rebecka 21 år - mamma, bonusmamma & bröllopsplaner

Ja, jag fick säga till min kära mor så hon ringde för jag glömmer det bara haha. xD Men nu är det bestämt i Maj i alla fall. . aah, ja vi har också en gammal eller ja, en som mina syskon har använt men vet inte om det kommer passa om 3 månader haha.

vad hade ni tänkt att bjuda på för på mat isf? sitter här och har ingen aning om vad man kan bjuda för mat för 85gäster....

Svar: Haha smart där :DJa jag känner också att han kommer hinna bli för stor snart, ett halvår redan nästa månad.
Haha oj 85 pers! Vi hade nog mer bara tänk bjuda på fika med tårta och annat gott. Men på Wilmas dop gjorde vi egen smörgåstårta, det var dock inte till 85 stycken.
ebjf.blogg.se

2013-02-18 @ 12:18:48
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Rebecka 21 år - mamma, bonusmamma & bröllopsplaner

vaaa är han redan ½år? vart tar tiden vägen? kändes som igår du födde ju! aja.. ja tänkte du har ju gått hotell och resturang om jag inte minns fel ;) haha.
vi kommer väl ha en 10 kilos bebis när vi döper honom skämt o sido :p

2013-02-18 @ 20:10:44
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0