- wopsi

Ännu en vaken natt med Gustaf, sitter och försöker trötta ut han så mycket som möjligt, för sova det ska han absoooolut inte göra. Han ligger istället och skrattar, snackar och har sig. Högt dessutom och det skulle inte förvåna mig om han väcker Wilma snart. Vet inte vad det är för fixide han fått för sig.

Vi gjorde fajitas till middag idag men det vart lite väl starkt för Wilmas del, så hon satt mest och åt sallad och jag hade köpt gräddfil till henne eftersom hon älskar det till tacos. Hon kan typ dricka det direkt ur förpackningen, haha.
Så innan hon gick och la sig ville hon ha fil och vindruvor och efter det somnade hon bums.

Jag har en sån extrem huvudvärk och vill inget annat än att sova nu, så jag hoppas innerligt att Gustaf blir trött snart.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0