- I hope you don't cry alone

Gustaf vart hängig igår sent på kvällen, feber och ingenting var bra. Han fick alvedon och det vart lite bättre, han kunde iallafall sova hela natten. Skönt att han kunde sova och förhoppningsvist sova bort det onda. Han var lite hängig imorse också och var bara vaken någon timme innan han ville sova igen. Dumma, dumma spruta, men det går ju över.
 
Min stora tjej kom nyss hit, saknat henne massor. Vi har skrivit skolpapper och ansökt om skolplats. Jag vet att det är många som frågat om vart hon ska gå i skola. Hon ska fortsätta gå i nynäshamn. Jag har söker en del lägenheter i nynäs, men det är svårt att få där just nu, speciellt eftersom jag inte stått i deras bostadskö så länge. Nån dag får jag nog en lägenhet iallafall :) Det blir bäst såhär helt enkelt.
 
Nu vaknar Gustaf och Wilma är lite hungrig så vi ska göra något att äta.
 


Postat av: Malin

Hej! Förlåt om det här är en för privat fråga, men när du skriver att du söker lägenheter i nynäs, menar du för bara dig då, eller för dig och Ch?

Älskar din blogg!

Svar: Ch har varit medveten om att jag vill flytta till nynäs från början. Så han vet ju om att jag söker där och får jag nåt där så flyttar han ju med. Annars får han hitta något eget xD nä skämt. Men som sagt han är med på det :)
ebjf.blogg.se

2013-02-08 @ 02:59:07

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0