- ärlighet är din bästa vän

Jag skriver det här en sista gång nu.
Jag vill inte bli inblandad i något jag inte har med att göra överhuvudtaget.
Jag är less på att behöva bli påhoppad med kommentarer som att jag är dum i huvudet, hora, äckel, dålig mamma, att jag borde dö med mera.
What the fuck? Vad hände med världen?

Jag kan inte förstå hur svårt det ska vara att förstå? Eller varför man måste älta saker i 711 år? Man gör ett misstag och blir stämplad som idiot i resten av livet.

Jag är trött på människor som tror sig veta allt, om allt och alla. Jämt.
Eller att allt är på si och så vis bara för att "jag hörde det" eller "den sa det".
Jag är trött på att hela tiden behöva vara den som måste hålla käft för att andra kan ta illa upp, men det är fritt fram för andra att kasta skit hur som helst.

Jag önskar ibland att vissa saker inte fick skrivas ut och ibland önskar jag att bloggar inte ens fanns. Det skapas bara kaos hela, hela tiden.

Jag vet inte om det är bråk man är ute efter eller bara att göra livet surt för andra.
Jag står iallafall inte bakom det här, jag tycker inte illa om någon, vill ingen illa.
Det enda jag vill är slippa bli inblandad i allt jämt, slippa få kommentarer från människor som inte har en aning om hur mitt liv är.

Det vart mycket jag, jag och jag. Men jag tog väldigt illa vid mig utav alla ord som skrevs. Det slutar aldrig. Och som jag skrev innan, blanda inte in mig utan att veta ren fakta. Kan inte alla bara vara vänner? Allt skulle flyta på så mycket bättre då.
Peace.



Postat av: malin

<3 idioter kommer det alltid finnas! Förr eller senare, på ett eller annat sätt kommer allt försvinna :)

2013-02-14 @ 08:00:32
URL: http://larsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Alla kan göra misstag! Skit i bittra människor!

2013-02-14 @ 08:35:45
Postat av: Evelin

Jag tycker du gör ett kanon jobb, bry dig inte om vad vad andra skriver. Många är bara ute efter uppmärksamhet på sina bloggar, låt dem bara bara så tröttas dem ut tillslut.

2013-02-14 @ 13:43:49
Postat av: Camilla

! Du har väl absolut ingenting med Denize och Andreas barn att göra?! Varför ger folk sig på dig?

2013-02-14 @ 18:30:53
Postat av: Jenna

Folk är ju inte kloka! Fattar inte hur jag kunde få den skiten heller, hur jag vart inblandad och allra minst du. Fick en chock. Komiskt att ingen vågar komma fram heller, idioter.,, så jävla less på detta. Att alltid få ta emot en hel drös med skit när man inte gör annat än stöttar och peppar och hjälper till. Folk hör ju bara en version och tänker ju inte på att de alltid finns två.

Som jag sa på insta, stå på dig! Kanske inte så lätt, eftersom att jag själv tycker det är extremt svårt. Men de är dem som är pinsamma, dem som borde skämmas över deras beteende. Kram!

Svar: Ja men precis! Det är så himla trist att det ska behöva vara såhär. Sant, det finns alltid två versioner och vi som valt att inte dela med oss av allt drabbas såklart.. Därför är det trist att allt hela tiden måste delas och jag tycker det är så fel att ens godkänna elaka kommentarer om andra, varför lixom? Det triggar bara upp folk och skapar rykten hit och dit hela tiden. Istället för att bara låta det vara och sköta det mellan varandra.
Även fast det inte står namn så vet MÅNGA vilka det handlar om och jag vill egentligen inte sitta och höra massa skit som någon idiot påstått. Men för att slippa massa bråk väljer jag att bara låta det vara istället, trist att man ska behöva känna så.

Jag hoppas att du inte tar åt dig heller! Det får räcka med allt nu, vi får hoppas att det slipper bli såhär igen. för allas skull.
KRAM!

ebjf.blogg.se

2013-02-15 @ 02:06:53
Postat av: Rebecka mamma, bonusmamma

Förstår era känslor & hur ni känner.. Med rykten & allt. Min fästman har 2 barn med olika och nu när vi skaffade vårat så kommer det massa rykten om allt.. Men ända man kan göra är att försöka glömma, försöka att inte Bbry sig, låt människorna lyssna på en historia .. Det finns alltid två sidor av en.. Ibland har jag lust att skriva ut sanningen om vår historia men jag vet att de inte blir bättre och i slut ändan handlar det bara om barnen inte en själva ..

Ibland vill man bara skriva ut sanningen så folket kan hålla käft men det blir Inte bättre för det, jag skrev liten bit av sanningen men det blev inte bättre . För hela världens ska inte behöva veta. Det är mellan er :)

Allt blir bra till slut! Förr eller senare tänk så. Så får vi tänka varje dag..

2013-02-15 @ 17:37:45
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se
Postat av: Denize

Om man vill komma i kontakt med dig personligen, vad har du för mailadress? =)
Ha en bra fredag, mvh Denize

2013-02-15 @ 20:13:09
URL: http://denize.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0