- torsdag

Så sitter man på tåget på väg hem från jobbet igen och nu väntas tre dagars ledighet, det ska bli så skönt. Jag börjar bli van med att åka fram och tillbaka nu. Fått höra så mycket att det kommer vara så jobbigt och så vidare, men jag tycker det är rätt avkopplande, och att åka var det minsta problemet för mig, det var jag redan inställd på.
Jag lär få äta upp det här sen, den dagen tågen krånglar och det är bråttom till jobb/skola/dagis, hehe. Men just nu kan jag inte klaga.

Väl hemma sen måste vi åka och handla, vi får besök *2 på lördag och eftersom Ch jobbar imorgon och sen ska sova borta vill jag ha allt klart nu, så jag slipper fixa det själv.

Hoppas även på att jag får lägga mig tidigt ikväll, uppe innan tuppen imorse för att hinna med allt. Gustaf har dessutom blivit världens krångelunge om nätterna och jag hoppas det blir bättre snart. Wilma är iallafall duktig och sover i sitt rum. Jag var inställd på en del protester och så ett tag, med tanke på att hon alltid sovit i samma rum som mig när jag haft henne. Men det har funkat kanon bra, hon börjar bli stor nu och det är nog bara jag som inte riktigt insett det bara.

Gluggen ;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0