- söndag

Så har den här helgen snart passerat förbi också. Det har varit min jobbhelg och vi har börjat med brunch på jobbet så menyn är helt ändrad, det har varit lite förvirrande för mig. Jag har inte riktigt kommit in i allt annat, vet inte riktigt vad som ska göras osv, det är inte som förr då jag kunde allt in och utan till och bara gjorde allt i farten. Men visserligen jobbar jag bara under luncherna så jag hinner inte riktigt se vad som behövs göras innan jag slutar, haha.

Jag har en del saker jag måste fixa nu i dagarna, ringa bvc, fkassan och lite sånna samtal, så att allt blir rätt från början nu när vi flyttat.
Vi skulle även behöva åka till Ikea och köpa till lite saker vi behöver. Men det får bli någon dag när vi båda är lediga. Just nu jobbar vi typ i skift, när jag är ledig jobbar Ch och tvärtom, tyvärr sånt man får ta ibland. Förhoppningsvis blir det några veckor ledigt tillsammans i sommar istället.
På tal om sommaren så har jag ingen aning om vad vi ska hitta på, från början hade jag tänkt att jobba, lär bli en del jobb också men inte så mycket som jag trott från början. Förhoppningsvis hittar vi på något iallafall. Blir Gustafs första sommar, kommer bli mysigt.

 



Postat av: rebeckasstories.blogg.se

lika söt som vanligt :D

2013-04-07 @ 11:09:07
URL: http://rebeckasstories.blogg.se/
Postat av: Bloggläsare

Gud så söt han är!

2013-04-07 @ 22:43:30
URL: http://www.blogglesaren.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0