- promenix

 

Vi är ute och går en sväng i nynäs, kollat in Wilmas blivande skola en stund, lekt i en rad olika lekparker och nu ska vi snart upp till centrum och handla lite. Det blåser rätt rejält så det är kallt men direkt när solen lyser på blir det varmt :)



Postat av: Undrar

Står du fortfarande kvar i Stockholms bostadskö eller söker du bara i Nynäshamn? Tänk om A flyttar bort från Nynäshamn hur gör ni då egentligen? Hade det inte varit lättare om du bara bodde kvar inne i stan så kunde ni dela upp det?

Svar: Oja, absolut, står kvar i kön. Står även i lite olika privat hyresrätter runt om i stockholm, men även där är det svårt att få något. Jag har redan pratat med A angående vad vi skulle göra OM han nu skulle flytta. Jag känner lite att om han flyttar så är det hans val att flytta härifrån och då vill jag att W stannar här, jag kan inte hålla på och flytta "efter" om och om igen. Visst jag hade kunnat haft kvar våran lägenhet inne i stan men samtidigt, varför? Ska jag "vänta" på att han ska flytta in till stan, när jag inte vet om det handlar om månader, år? Jag fick den här chansen och är otroligt tacksam över den. Med det menar jag inte att vi behöver bo här hela livet utan jag är säker på att jag och A kommer att komma bra överens om hur allt kommer bli framöver:) Jag står ju som sagt kvar i bostadskön inne i stan också :) Men just nu är jag rätt trött på att flytta, det har blivit en del gånger nu de senaste åren och jag känner att jag måste få vara kvar på en och samma plats nu ett tag:) Och det är alltid Ws bästa som kommer i första hand!
ebjf.blogg.se

2013-04-05 @ 18:45:44
Postat av: Anonym

Till Undrar.
Måste vara den sjukaste kommentar jag läst..
Uppenbart att E gör allt för W.
Hon kan ju inte sitta och vänta på att A kanske flyttar till ny ort???

2013-04-05 @ 23:19:10
Postat av: Bloggläsare

Hej Emelie!
Jag är så glad att du äntligen kommit närmre W.
Har följt dig sen du fick henne i din gamla blogg och tycker verkligen du är superduktig.

2013-04-06 @ 18:39:08
URL: http://www.blogglesaren.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0