- There are people out there who tell you you cant. what you´ve gotta do is turn around and say "watch me"

Kom iväg till skärholmen iallafall, skönt. Jag hade totalt missat att jag visst behövde göra en undersökning men som tur var så hade dom en lucka precis när jag kom så kunde göra en direkt. Annars hade jag åkt dit helt i onödan och kommit hem utan linser. Jag hade egentligen tänkt gå runt lite i centrumet efter men jag skippade det och åkte raka vägen hem. Har fått för mig att vattnet eller nåt kommer gå om jag är ensam, haha. Det är väll bra, men jag vill gärna inte vara ute bland folk och framför allt inte ensam. Kom på mig själv för någon dag sen när jag var och handlade, i raket fart in och ut i butiken igen för att jag var säker på att det skulle gå mitt bland allt folk. Knäpp man börjar bli. 
 
Väl hemma så däckade jag direkt i soffan framför lyxfällan. Det känns lika bra att försöka sova så mycket man kan nu och det gör att dagarna går liiiiite fortare. Nu ska jag laga mat, är sjukt hungrig.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0