- Sometimes life can be tough but always remember so are you

Var alldeles för trött för att uppdatera här igår, men ingen bebis än!
Kom precis hem från barnmorskan, allt såg bra ut. Huvudet är fortfarande ruckbart men behöver inte vara fixerat förens det är dags med andra barnet, så det är skönt. Fick reda på att man kan få gå över typ arton dagar, känns ju helt sjukt. Jag trodde det var max två veckor..Fick iallafall en ny tid nästa måndag igen, som jag hoppas jag slipper, men det är då man bokar in tid till förlossningen för att sen få en tid för eventuell igångsättning. 
Beräknad födsel imorgon!
 
Idag har vi också fått hjälp av min morbror med skjuts till och från Ikea för att äntligen köpa en ny TVbänk/hylla, så nu slipper vi allt som ligger på golvet överallt. Galet skönt. Ska fixa allt idag så att det är klart, passa på att slänga ut en del onödiga grejer också för den delen. Man hinner samla på sig en del skit saker rätt fort.
 
 
 


Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie - Kreativitet, Mode & Personligt ♥

Vill du vara med och spela Mammasnack?

Vore så kul att få ihop ett gäng och spela :)

2012-09-03 @ 19:48:09
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

men oooh, han får komma ut nuuu! :) Ville se honom!

Svar: Tycker jag också haha :D
ebjf.blogg.se

2012-09-04 @ 13:33:53
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ung du ser ut på bilden (vilket du var oxå) hur känns det nu när du är gravid igen? fått andra reaktioner en när du skaffade wilma? hoppas han kommer snart :)

Svar: Ja 15 år, hehe. Jag har väll inte fått några speciella reaktioner, de flesta tycker att det är roligt :) Sen finns det såklart alltid några som ska försöka hitta något att klaga på ;)
ebjf.blogg.se

2012-09-04 @ 16:46:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0