- mina fina

Idag har vi haft besök utav min familj, de har varit sjuka och inte kunnat hälsa på innan. När de åkt hem igen lagade vi mat och efter det så fick lilleman bada för första gången. Det var ingen direkt hit, han kunde inte riktigt bestämma sig för om han gillade det eller ej. Men efteråt somnade han på stört och sover nu i sin egna säng. Wilma var iallafall hur stolt som helst. Hon är så fin med honom, vill hjälpa till med allt (förutom att byta blöja, hehe).
Nu har vi precis haft lite kvällsfika med en kladdkaka jag bakade och Wilma ska hoppa i sängen. Jag får vänta med att sova lite eftersom lilleman lär vakna snart och vara hungrig.



Postat av: Nea

Har lille prinsen fått något namn ännu?

2012-09-16 @ 10:12:26
URL: http://studentan.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0