- you've got a heart as loud as lions so why let your voice be tamed?

Imorse fick jag ett samtal från polisen om att dom vill att jag kommer på förhör imorgon pga en grej som hände på jobbet för snart ett år sen. Gud vad trött man blir.. Trodde allt redan var nedlagt.
Så himla trist att jag och Sofie var tvungna att bli inblandade i något bara för att de här personerna inte kunde lösa sina konflikter på ett bättre sätt. Men men, bara gå dit och berätta allt igen och hoppas på att man slipper få fler samtal från dom.
Efter det så tänkte jag passa på att hälsa på de andra på jobbet, när vi ändå är i närheten lixom :)

Hade tänkt göra massor av grejer idag men så vart det inte. Istället har jag beställt hem julklappar till Wilma och lyssnat på musik. Var nästan sex veckor sen jag lyssna på musik och åh vad jag saknat det! Det är något jag kommer sakna, typ att sitta helt själv på bussen med as hög musik i öronen, hehe.

Sen så har jag såklart lekt med Gustaf, lite roligare nu när han är vaken även fast han fortfarande sover mycket.



Postat av: Ewa

Kul att höra att det går bra för dig.
Men då jag läste din förra blogg slaviskt,vore det ku om du skrev lite mer om Wlma.
Bor hon hos dig nu?

Svar: Ska försöka skriva lite mer om Wilma:) vill inte skriva allt för detaljerat om henne eftersom hon börjar bli så pass stor nu!Hon bor i Nynäs! Hennes pappa har precis fått lägenhet där och jag står i bostadskö för att få en lägenhet där också:) Vi vill helst att hon ska få bo kvar där och börja i skolan med sina kompisar.
ebjf.blogg.se

2012-10-19 @ 00:15:57

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0