- there is always something to be thankfull for

Igår efter återbesöket hos barnmorskan så åkte jag och hämtade ut lite julklappar jag beställt från lekmer.se. När jag fick paketet insåg jag vilket misstag jag gjort, det var inte alls så litet som jag hade trott. Tänkte att jag lätt skulle få plats med det på vagnen. Men njaaa, jag fick försöka bära det samtidigt som jag skulle köra vagnen hyfsat rakt. Vid tunnelbana bestämde jag mig för att packa upp paketet istället och försöka få plats med så mycket som möjligt under och på vagnen. Nackdelen med bugaboo är att deras varukorg är alldeles för liten och helt värdelös med liggdelen på, men det är det enda negativa med vagnen enligt mig. Så ja, allt fick ändå inte plats och jag fick släpa med mig kartongen till Slussen ändå där jag bestämde mig för att försöka pressa ner allt, hehe. Det gick men folk måste trott jag var galen som packat på vagnen full med leksaker. Det var tur att Wilma inte var med, då hade hon ju sett allt. Skönt nog så sov Gustaf hela tiden.
Det är första gången jag är ute i god tid med att handla julklappar, Wilmas är i stort sätt redan köpta.

Idag har vi varit ute på en långpromenad i det fina men kalla vädret. Vill typ börja med vinterjacka nu men det känns för tidigt. Passade på att skicka iväg lite kläder jag sålt också, skönt att bli av med kläder som bara ligger hemma och samlar damm.
Väntar på ett paket också, vann en superfin klänning i madicken stuk till Wilma och jag hoppas verkligen att hon kan ha den.

Nu blir det att laga lite middag och ikväll är det Greys på tv som gäller!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0