- See the times are changing I'm sure of nothing that I know. Except this is us and this is love, and this is where I'm home

Wilma har varit och sett Tingeling på bio idag, Christoffer fick följa med henne. Hon tyckte iallafall att den var  jättebra och med sig hade hon en liten goodiebag som bland annat inhöll nappar till lillebror från Lundemyr. Tyvärr så tar han endast nappar som har en rak "sugdel" och inte dom som är böjda och MAM är enligt han bäst! Synd för dom var verkligen fina. 
 
Jag passade på att tvätta under tiden, som varje lördag med andra ord, hehe. Det är aldrig någon annan i huset som tvättar på helgerna här så man slipper alltid boka och kan vara där hela dagen om man så skulle ha lust.
Mötte sen upp dom efter bion för att hämta ut lite paket och handla. Wilma fick bestämma mat men när jag väl lagade den och vi skulle äta vart hon världens tjurigaste och sa att hon inte menade den maten, gjorde korvstroganoff men hon hade tydligen menat korv med makaroner sa hon. Hon totall vägrade att äta och låg bara i sängen och sura ett bra tag. Tillslut fick hon köttbullar och makaroner istället. Jag tycker egentligen inte att man ska göra olika maträtter, smaka kan man åtminstonde göra och äta lite och det är inte så att det var första gången vi åt det utan hon har ätit det flera gånger förut. Men det fick bli ett undantag den här gången, ibland orkar man helt enkelt inte :)
 
Imorgon kommer min familj hit för lite fika innan de ska iväg på hockey. Så jag har precis slängt ihop en citron cheesecake och lagt i frysen. Får se hur den blir ;)
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0