- höstlov

Igår var vi i Nyköping och hälsade på Christoffers familj, det var trevligt. Gustaf sov som vanligt under nästan hela besöket, så typiskt att vi alltid lyckas pricka in hans sovtider när vi ska iväg någonstans. På tåget hem igen var han däremot vaken nästan hela tiden och vi stannade upp i stan och åk middag. Förresten hur sjukt är det inte att swebuss ville ha fullt betalt för Gustaf? Så vi tog tåget istället och där åkte han för fem kronor, haha.

Nu är Wilma här, innan hon kom var jag ute på en långpromenad, skulle egentligen bara handla men ändrade mig, var rätt skönt ute förutom att det blåser en hel del.
Hon hade tagit med sig paket till mig, ett armband hon gjort, gullungen.

Jag och Wilma ska baka lite nu, får hoppas att lillebror vill underhålla sig själv i babygymmet ett tag :)



Postat av: Mamma Maria

Men det är ju helt galet att de tar betalt för så små barn!!

2012-10-30 @ 13:12:07
URL: http://mammamaria.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0