- besök

Idag jag vi haft Kim på lunch besök igen och han hade med sig fika. Gustaf lyckas alltid passa in sina sovtider när vi har besök. Men han har börjat vara vaken lite mera, nu kan han vara uppe i flera timmar vissa dagar. Jag har inte så stor koll på hur mycket dom "ska" sova, utan jag låter han sova när han vill, han är ju fortfarande liten och behöver massa sömn. Det där med att ligga i sängen på natten går fet bort, han vill hellre gosa med mamsen så vi kör på det så länge det funkar. Däremot så sover han hur bra som helst i sin säng på dagarna, vilket är skönt, då kan jag passa på att göra annat (typ se på film, baka eller städa,hehe). Jag lär väl deppa ihop av tristhet när Christoffer börjar jobba igen, iallafall om lilleman fortsätter att sova så mycket.

Imorgon ska vi till stan med Lina och Hugo, jag ska passa på att hämta babygymmet jag köpte också. Vet inte om Gustaf kommer gilla det än, kanske är för liten, vi får se.



Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jenna - inspiration | foto | personligt ♥

mysig bild :)

2012-10-02 @ 17:44:59
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0