- älskade

Wilma åkte nyss hem till Nynäshamn igen, hon ska vara med på deras skogsmulle dag där. Det blir nog roligt för henne. Hon är för övrigt i den åldern där "jag gör vad jag vill och alla är dumma", så både igår och idag har hon varit världens trotsunge. Härlig ålder! Det tog över en timme för henne igår att få på sig kläderna, allt var fel och ingenting dög, så vi vart lite sena till min farmor. Idag väckte jag henne kvart över nio för att vi skulle hinna äta frukost,duscha och göra iordning oss men hon var trött och det tog en halvtimme att få upp henne. Det vart rätt sent igår, först var vi hos min farmor och sen passade vi på att hälsa på min familj, så vi var inte hemma förens halv tio och Wilma kom nog inte i säng innan klockan tolv, inte konstigt att hon är trött. Så imorse var hon på super humör också, skulle varken äta frukost, duscha eller klä på sig. Tillslut drack hon lite yoghurt och sen vart allt bra igen och hon busade lite med lillebrorsan innan hennes farmor kom. Det är tur det går över fort och att hon inte alltid är på sånt humör, min stora tjej!
 
Nu ska jag städa lite, det behövs verkligen :)
 
 


Postat av: Matilda

Hihi, tur att trotsåldern går över snabbt :) Enligt mina föräldrar var jag hur jobbig som helst.

2012-10-07 @ 11:48:14
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0