- söndag

Imorse höll det på hända en riktig olycka här hemma. Wilma lyckades välta hela byrån men klarade sig tack och lov med ett litet skärsår på finger bara. Jag höll på att fixa mig inne på toan och hörde bara världens duns i golvet och sprang ut. Hon hade tydligen öppnat nedersta lådan och sen fått för sig att ställa sig i den men sen sett att den höll på att välta och hoppat ut lika snabbt igen. Hon vart såklart jätterädd och ledsen. Jag var bara glad över att hon inte fick hela över sig, hade kunnat sluta riktigt illa. Så nu måste vi fixa något att sätta fast den i, hade ingen aning om att den ens kunde välta. Jag tror inte Wilma kommer försöka ställa sig i den igen men man vet aldrig vad som kan hända, när Gustaf blir äldre kanske han lyckas välta den istället.

Senare under dagen åkte vi in till stan och träffade Lina och Hugo, gick runt lite innan vi satte oss på ett café. Jag har alltid tyckt Gustaf varit stark i nacken men nu när jag höll i Hugo märkte man verkligen skillnad. Visserligen är han två månader äldre men skillnad var det iallafall.
Sen tog vi en promenad till gamla stan innan det var dags för hemgång igen.

Lagade mat och passade på att baka lite farsdagfika.
Nu har jag precis sett klart på Beck och det är dags för sängen.

Knäck kladdkaka :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0