"Unless your name is google, stop acting as if you know everything."

Ibland händer det tråkiga saker.. Jag vill be er om en liten sak, en sista gång. Att snälla, snälla, blanda inte in mig i något som jag absolut inte har med att göra. Det känns trist, att jag alltid, direkt det skrivs något, ska behöva ta skit för något jag inte ens har med att göra. 
Det var allt, inte så mycket begärt va? :) Eller jo en sak till, frågor som inte berör mig kommer inte att besvaras.


Postat av: Ellie

Som sagt det finns idioter till allt, bry dig inte om dom! Förhoppningsvist inser de snart själva vilka tragiska människor de är.

2012-07-28 @ 10:35:41
Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

hur kunde jag tänka mig att folk skulle fråga dig direkt efter de inlägget? hehe.

Fick en känsla av att du skulle få höra ett och annat.. :)

men ta inte åt dig, inte din sak som händer & vad som händer.



När är BF för dig?

2012-07-28 @ 15:47:14
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, du verkar vara roten till allt ont :(



Tur att jag gillarej ändå! <3

2012-07-28 @ 23:37:48
URL: http://larsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad roligt, jag hittade precis din blogg efter flera års uppehåll. Jag började din blogg efter att du varit med i ett repotage i Amelia (för typ 100 år sedan) och följde den sedan i flera år.

2012-07-29 @ 09:46:58
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0