- Man blir inte renare själv för att man smutsar ner andra

Batman igår var sjukt bra, rekomenderar den verkligen. Såg att det kommit ut massa nya filmer på bio som jag vill se, snart kommer det inte finnas så mycket tid till att gå och kolla heller, så blir väll att jag får köpa filmerna istället. Dock så har jag redan bestämt att jag ska se sista Twilight i november, är ett måste!

Ska strax bege mig mot globen centrum och se om det finns någon klipptid, lär vara fullt bara för det. Tänkte passa på att handla lite små saker när jag ändå är där och sen hämta ut våran bilbarnstol.
Bestämde mig för att inte köpa något busskort den här månaden, använde mitt förra typ tio gånger och då känns det onödigt att lägga ut så mycket pengar på något som inte kommer användas. Vi har ändå gångavstånd till det mesta som jag behöver ta mig till. Intressant? Haha.

Kanske blir en fika med Malin också, får se om hon orkar komma förbi globen. Kommer bli så kul sen när vi har våra små tillsammans. Med tanke på bebisar så känner jag ett stort behov av att träffa lille Hugo snart igen och gosa lite. Tänk att han redan är två veckor! Ska nog inte klaga på att tiden går sakta, herregud ibland hinner inte ens jag med..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0