Solig söndag

På väg till jobbet för att jobba min sista helg, känns sjukt skönt, slippa all stress. Jag har dessutom jobbat 60 timmar den här veckan så ska bli najs med en ledig dag. Sen har jag bara 5 arbetsdagar kvar :)

Jag hoppas på fint väder imorgon så att vi kan hitta på något skoj. Det har ju inte direkt varit något toppväder iår. Wilma tjatar om att åka och bada. Snart åker hon till Spanien och där kan hon garanterat bada utan att frysa ihjäl, hehe.

Åh, min bästa vän Lina har beräknad födsel om bara två veckor och jag är så sjukt nervös, haha. Väntar varje dag på att hon ska höra av sig nu, snart snart! En liten bebis att gosa med. Jag kommer ju definitivt inte längta mindre efter att hon fått. Tur jag inte har så långt kvar heller, även fast det känns som en evighet ibland .



Postat av: rebecka 20år - gravid&bonusbarn!

förstår att du längtar, var hos en 4mån bebis idag, nu längtar jag ännu mer!

2012-07-01 @ 18:50:57
URL: http://perfectlifewithyou.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åååh hej och hå, vad lika ni är! Wilma har ju fått allt från dina ögon till din näsa till ditt leende.. Ska hon följa med Andreas ner till Spanien för att träffa Elian? Spännande!

2012-07-01 @ 20:31:23
Postat av: Malin

Jag bara måste säga att jag ÄLSKAR din blogg! Hittade ungmamma15 strax efter att du hade börjat blogga och följde den tills du bestämde dig för att lägga ned den, sedan gick jag in på den igen av en slump och såg att du hade länkat till denna och nu har jag läst igenom den från början :) Trots att vi inte känner varandra har du varit en stor inspirationskälla för mig, som har visat att man kan, bara man vill :) Du äger, Emelie!

2012-07-01 @ 21:52:08
Postat av: Mandy & River

Åh, grattis till lillen i magen =) Följde dig när du väntade Wilma och hittade tillbaka hit nu =) kram

2012-07-03 @ 19:43:40
URL: http://mandyyss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0