- And if we're lucky, we realize, in the face of everything, in the face of life, the true dream is being able to dream at all.

Disney on ice i lördags var riktigt bra, de är helt sjukt duktiga. Wilma var helnöjd efter och sa att hon redan längtade tills nästa år, då kommer även några karaktärer från toy story att vara med, det är en av hennes favorit filmer.
Wilma var jättefacinerad över att alla barnen var så fina och såg ut som prinsar och prinsessor, musse och ja massa olika figurer. Hon hade valt en prinsessklänning att ha på sig som hon stolt visade upp.
När vi kom hem sen hann vi med ett litet snöbollskrig, inte för att det var så mycket snö ute men Wilma tyckte det var roligt och skrattade så att hon kikna. Hon har längtat efter snön länge nu och blir hur glad som helst av att det bara kommer lite, en av hennes önskningar när hon fyller år är att det ska vara snö ute. För henne är det julen och hennes födelsedag som symboliserar snön. Eftersom vi inte fick någon snö på julafton så hoppas jag verkligen att det kommer lite snö på hennes födelsedag, det skulle göra henne överlycklig.

Jag ska fortsätta kolla på några avsnitt av greys nu innan det är dags för sängen. Är helt fast, snart inne på säsong 8, har kollat igenom alla avsnittet i rekordfart. Men jag är sån som bara kan kolla på en serie i taget och när jag väl börjar så ser jag klart allt på en gång typ. Innan februari måste jag ha sett klart alla säsonger som finns ute för då kommer skilda världar ut igen, haha, är en sucker för svenska serie, hur dåliga de egentligen är.

Wilma knäckte pepparkakshuset i helgen. Jag förstår inte hur jag kunde tycka det var gott att äta det där när jag var liten, haha.


Wilma och Vincent.


Min syster ville jättegärna att jag skulle länka hennes blogg här, så om ni har lust får ni göra besöka henne:)
http://amandajohanssons.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0