-söndag

Idag var det Disney on ice som gällde för Wilmas del. Hon tyckte det var aaaaaas bra som hon sa efteråt, haha.
Det var hon och Christoffer som gick, jag och Gustaf gick runt i Globen så länge. Hon hade valt en Disney mugg som det var färgat is i, av allt som fanns lixom. Men hon ville gärna ha en till sån så. Det har redan börjat tjatas om att hon vill gå nästa år igen.

När vi kom hem lagade vi mat och jag hade hoppats på att tvättstugan skulle vara ledig men icke. Måste verkligen tvätta så jag tänker springa dit och köra en maskin med det vi måste ha imorgon efter att sista tiden gått ut, hehe.

Vi ska hem till min mamma imorgon och fira nyår. Blir roligt för Wilma också när det är lite fler barn hon kan leka med.
Tänk att 2012 snart är slut, tiden har gått så sjukt fort!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0