- nej tack

Idag svängde vi förbi Globen centrum och träffade Malin och Julia. Vi fikade på cafe garcon, där jag och Malin har ätit en hel del sallader när vi båda var gravida. De som jobbar där har aldrig varit speciellt trevliga men vi har alltid kommit tillbaka dit endå, mest för att det är lugnast där nere. Idag var droppen, när vi var klara så ser vi hur personalen står bakom disken och röker! De försöker gömma sig lite diskret, men man såg ändå. När det kommer en kund så går ena personen fram och hjälper denna, gör i ordning beställningen och går sen tillbaka och röker igen. Utan att tvätts händerna eller något i mellan. Både jag och Malin hamna i chock, så himla vidrigt! Nu har vi iallafall ytterligare en anledning till att inte komma tillbaka dit.

Väl hemma igen så gjorde jag och Wilma lite vanlig ischoklad och pepparkakskola. Kolarn vart alldeles stenhård men var god att suga på. Tror jag kokat den för länge, lite synd. Jag som varit så pysslig och förpackat alla också.

Nu ska Wilma hoppa i sängen och jag ska se klart några serieavsnitt jag missat. Ch är fortfarande inte hemma från jobbet, dom har hur mycket som helst att göra den här veckan innan jul.

Tur det bara är jul en gång om året, hehe. Pepparkakskola, blandad ischoklad och chokladfudge/kola.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0