- When you can tell the story and it doesn't bring up any pain, you know it it healed.

Jag väckte Wilma klockan halv åtta imorse, då hade jag varit vaken ett par timmar. Tänkte att det var bäst så, annars kan hon lätt sova till klockan tio men då är det svårare för henne att somna på kvällarna, såklart. Jag vill helst komma i säng så tidigt som möjligt för att få så mycket sömn det bara går. Nu kan jag ju inte gå och vila mitt på dagen eftersom jag för det mesta är ensam med henne.
Vi åkte till mamma redan vid tio tiden, Wilma lekte med Vincent och sen åt vi lunch innan det var dags för minstingen att sova middag. Då passade Wilma och Amanda på att baka lite och vi hade tagit med oss bullar, så det vart lite fika. Jag börjar sakta men säkert få tillbaka matlusten igen, har kunnat äta lite mera nu och det är skönt. Kanske lägger på mig något kilo till ändå, hehe.

Gud, jag känner verkligen att det här inlägget blev hur sluddrigt som helst. Vet knappt själv vad har skrivit. Det betyder nog att det är dags för mig att inta sängen, ska be Wilma göra sig redo och sen välja en film. Jag kommer nog däcka direkt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0