- Good morning, wishing you a great start of the day!

Idag har jag bestämt mig för att ha en riktig bakdag, eller ska åtminstonde baka eget bröd och vaniljbullar. Det är spöregn och åska ute just nu, så det blir mysigt. Egentligen skulle jag behöva gå och handla lite, men det känns ju inte direkt lockande att ta sig ut om vädret fortsätter, får klara mig på det jag har hemma helt enkelt.
Jag vill laga massa mat, baka bröd och godsaker att ha i frysen. Så att det är lätt att ta fram sen när lillebror har valt att titta ut, men jag orkar typ aldrig. Bröd är ju faktiskt hur lätt som helst att baka själv och gott blir det också.
Än har jag ju fortfarande lite tid på mig iallafall, hehe.

Jag har anmält Wilma till mini mil loppet nu också, den 18 augusti. Blir skoj! Hon har sprungit flera år i rad, samlar på medaljer vettni! Kan tänka mig att hon kommer vilja börja på någon sport snart, hon tycker det är roligt. Ibland kan hon fråga om hon får följa med min syster ut och springa runt fotbollsplan. Så intresset har hon absolut, hon är fortfarande lite blyg men jag vet att hon skulle klara sig fint, det gäller att peppa henne mycket bara.

Det är dags att väcka mannen som ska upp och jobba!




Postat av: Matilda

Vad mysigt! Jag vill också baka i helgen, hoppas att jag hinner :)

2012-08-03 @ 17:07:44
URL: http://matildalinneaforslund.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0