-Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting

Galet trött efter ett tio timmars pass på jobbet, blir att hoppa i sängen direkt, börjar klockan sju imorgon så.
Imorgon går jag föresten in i vecka nitton också, tiden rullaaaar på. Skönt! Nu längtar jag mest över att få känna lillebror, känns som alla andra varit så tidiga med andra barnet medan jag inte känt något alls, vad jag vet iallafall, tycker det är så svårt. Dessutom så ligger moderkakan i framväg och då sa barnmorskan att det kan dämpa sparkarna och man känner lite senare, men snart så tycker jag att jag borde känna av något iallafall.
Man ser åtminstonde att jag är gravid, fått en riktig bebismage, mysigt. Tyvärr så börjar ryggen ta stryk rätt så rejällt, men det är inte så konstigt med tanke på vad jag jobbar med, jag försöker ta det lugnt så mycket som möjligt. Jag vill helst kunna jobba hela sommaren, har tänkt ansöka om havandeskapspenning de sista veckorna bara, kan tänka mig att jobba en bit in i augusti. Men det beror såklart på hur jag mår och så, inget jag kan bestämma nu, men hoppas kan man göra.

Nej nu kallar sängen, hörs imorgon :)



Postat av: Connie Hansen

Hej!

HAr inte varit inne på din sida på länge och nu ser jag du ska ha barn nr 2. Så skoj. VAd jobbar du med nu och bor du fortfarande hos mamma? Bor Wilda hos sin pappa ännu. Lycka till med din fina mage. Kram Connie

2012-04-04 @ 19:57:20
Postat av: Emelie

Tack:) Jag jobbar inom restaurang/café :) Bor i hammarbyhöjden tillsammans med ch :) Wilma bor både här och hos sin pappa, det varierar lite hur mycket jag har henne och så. Vi försöker planera så bra som möjligt :)

2012-04-04 @ 20:38:56
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0