Sjukling

Usch jag mår verkligen inte bra, är sjuk med feber och ont i öronen (hela kroppen). Mitt immunförsvar är verkligen nere på noll nu för tiden, det är andra gången jag blir riktigt sjuk det här året och jag är aldrig sjuk annars. Har legat i sängen hela dagen idag förutom när jag lämnade Wilma och det var knappt att jag orkade ta mig iväg först. Wilma har däremot varit världens finaste och förstått varför jag inte orkat leka med henne, så hon har sysselsatt sig själv genom att göra halsband och leka med sina smurfar. Hon sa att hon trodde lillebror hade ätit upp min mat och att jag skulle äta mera så att jag vart stark igen, gulle. Hon gick till och med och gjorde en macka till mig!
Nu vill jag bara bli frisk igen, får börja äta ännu mer vitaminer och hoppas att det räcker med sjukdomar nu :)

Åh, en sak som gjorde mig glad idag är att lillebror varit aktiv med sparkar nästan hela dagen, till och med så att man sett utanpå magen. Christoffer kände för första gången när han kom hem från jobbet, v 20+5.
Jag hoppas Wilma kommer känna nästa gång hon kommer hit, hon har pratat mycket om att hon vill att han ska komma nu på en gång och att hon redan älskar han, fina storesyster! Hon är så stolt.

Lovar att lägga upp magbilder, men vill bli frisk först, så nu blir det att sätta på en film och sova.



Postat av: Sofia

krya på dig! kul att lillebror busar i magen, måste vara en mysig känsla =)

2012-04-23 @ 22:52:20

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0