- Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra.

Jag har haft världens sämsta vecka på jobbet, usch. Tur att jag varit ledig i helgen iallafall. Ni anar inte hur skönt det kommer vara att sluta i augusti och förhoppningsvist aldrig mer komma tillbaka. Egentligen gillar jag att jobba där, det är rätt softa arbetsuppgifter och så, men bara så länge man jobbar med RÄTT personer, vissa kan verkligen få mig att vilja spy...

Imorgon är det dags för ultraljud igen, vi ska mest kolla så att lillebror växt som han ska. Jag hoppas att jag inte får ännu ett nytt datum för beräknad födsel bara. Jag tror allt är som det ska, har till och med börjat känna lite små buffar nu, ingen riktigt spark än, det är mysigt iallafall. Jag kände tidigare med Wilma, lillebror är lite seg av sig, hehe.

Vi har en prinsessa här hemma idag, en väldigt stolt en. Wilma fick massa kläder och leksaker av en granne, bland annat en prinsessklänning. Hon blir alltid så himla glad när hon får något nytt, uppskattar verkligen allt. Underbara unge. Dessutom är hon expert på att komma ihåg av vem hon fått sakerna ifrån, superminne!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0