Little froggie

Lillebrors första kläder, little froggie, så söta. Storlek 50, galet små. Får hoppas att lillebror inte är en stor bebis bara, Wilma var ju kort, bara 48 cm och då var kläderna stora på henne. Tycker det är himlans svårt det där med hur mycket man ska köpa. Bebsiar växer ju som bara den och att köpa massviss med kläder i storlek 50/56 känns lite onödigt, men lite vill man ju ha. Dessutom har vi ingen tvättmaskin hemma så det skulle vara rätt onajs om alla kläder var nerspydda och det inte finns tid i tvättstugan, typ haha. Då blir det att handtvätta! Jag är en sån som inte kan låta bli att handla heller, iallafall inte sånna här snuttigull saker, man blir ju helt tokig av alla söta små kläder, så det är svårt att låta bli.
Jag har lovat Wilma att hon ska få välja brorsan första pyamas och det är hon jättestolt över. När vi kollade senast var det tyvärr rätt utplockat i butikerna så det får vänta.



Postat av: Camilla

Gud så sött:) Vart är kläderna inhandlade någonstans?

2012-04-03 @ 13:36:51
Postat av: Sarah

Men åhh ! Så söta!

2012-04-03 @ 20:48:10
Postat av: Emelie

De är köpa på hm :)

2012-04-04 @ 20:06:23
URL: http://ebjf.blogg.se/
Postat av: Linda & Thelma

Så himla roligt Emeie! :) Apropå att ha moderkakan i framvägg. Det hade jag med, och jag kände inte första rörelsen förrän i v 23. Min BM sa också samma, sak, att det förmodligen berodde på det.

2012-04-04 @ 23:07:39
Postat av: Hannele

aw..bebiskläder är så sjukt sööööta! :D

2012-07-18 @ 13:53:30
URL: http://hannele.vimedbarn.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0