- Den som inte griper sin chans kommer att grubbla på den resten av sitt liv

Så var det första september, höstmånad. Det har inte hänt så mycket nu i veckan, i månadags var jag på personalfest, vilket var kul. Jag var ju inte speciellt taggad innan men kan lugnt säga att man hann bli det. Det började med att man skulle svara på en fråga som ledde till nästa ställe, som var en turistbuss. Vi hamnade tillslut ute i strängnäs på edsbacka krog där det bjöds på en trerättersmiddag. Runt halv elva var det meningen att vi skulle ta bussen tillbaka men det blev lite ändringar och istället tog vi båten. Jag förstod efter varför det hade stått "det kommer vara svårt att ta sig hem tidigare". På båten var det full fart enda fram tills halv två på natten, sen var det dags att åka hem. Kan säga att jag var måttligt trött dagen efter. Jag och Wilma tog det lugnt och lagade god middag.

Igår så bestämde Wilma att hon ville ta hål i öronen, så vi åkte till forum och letade upp ett ställe som kunde göra det. Hon var verkligen skit taggad och satt helt lugn i stolen tills det första hålet var klart, men sen ville hon inte göra ett andra hål. Så vi bestämde att vi börjar med ett och så får hon bestämma när hon vill göra ett till igen. Nu idag kan jag säga att hon är väldigt stolt över att ha ett hål i örat och lite sugen på att göra ett till igen, men vi får se när det blir.

Idag har vi först varit ute och lekt innan spöregnet hälsade på, så vi gick hem och lekte med Wilmas nya bowling saker hon har köpt och sen var det dags för mat. Idag bestämde hon att vi skulle göra broccolisoppa, så tillsammans gjorde vi en supergod ost och broccolisoppa, kommer defenetivft göra om det.

Nu är det dags för sängen, Wilma sover sen några timmar tillbaka. Vi ska upp tidigt imorgon, Wilma ska till Andreas och jag drar iväg en vecka till kos. Ska ta med mig datorn, så vi får se om det blir några uppdateringar därifrån.




Postat av: Linda & Thelma

Hon är ju så söt alltså! Har en liten här hemma med som e helt galen i smycken! och tjatar om örhängen (hennes jämnåriga kopis har) så jag funderar på att låte henne få ta redan nu i höst. en sjuksköterske kompis har tagit hem emlaplåster (bedövar) Dom borde tagt hål 2 st samtidigt på Wilma. många ställen gör så då dom tar hål i öronen på barn just för att de sällan vill göra i andra örat när dom tycker det första gjorde ont.

2011-09-01 @ 23:17:16
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Punz

Naaww vad söt hon är hehehe

Jag hoppas ni har det trevligt där i kos :)

2011-09-02 @ 12:41:06
URL: http://www.punz.nu
Postat av: anniz

Hoppas verkligen inte gick till en frisör.. isf kan man inte älska sitt barn :S

2011-09-03 @ 01:39:04
URL: http://alifewithoutme.wordpress.com/
Postat av: linn

som en annan kommentar skrivit så är emla-plåser jättebra. finns att köpa receptfritt på apoteket.

2011-09-04 @ 12:17:50

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0