Dag 02 – Min första kärlek

Jag minns att jag var störtkär i en och samma kille de åren när jag gick i låg- och mellanstadiet och vi var "tillsammans" då och då, där imellan hade man såklart någon annan kille. I högstadiet hittade jag en ny kille att bli kär i, olyckligt kär i, jag och mina kompisar busringde och hade oss, vilket jag idag förstår att dem här killarna måste tyckt varit skitjobbigt. Idag kan jag bara skratta åt allt som vi gjorde. När jag precis fyllt fjorton år träffade jag Andreas, var kärare än någonsin. Mitt liv förändrades snabbt till de bättre och jag började förstå vad riktigt lycka var. Vi höll ihop i 2 ½ år, fick en underbar dotter tillsammans. Men han var min första riktiga kärlek.



Postat av: Hanna

Vad fina ni var

2011-09-27 @ 19:06:58

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0