Dag 01 – Om mig

Ja, för er som inte redan vet så heter jag Emelie och är 20 år gammal. Mamma till en underbar dotter som heter Wilma och är 4½ år gammal. Jobbar för det mesta som servitris på en restaurang i stockholm och även en del i globen. Bosatt i Nacka tillsammans med min pojkvän men håller på att söka efter något större.

Har framtidsplaner om att bli polis, få hjälpa människor som har blivit speciellt utsatta eller egen företagare inom café/catering.

Äsch, egentligen skulle jag ju kunna skriva en hel bok om mig själv, vad jag gör, vad jag vill, vad jag gjort, med mera. Men det blir inte mer än så här, vill ni veta något, får ni fråga! :)


Postat av: Anonym

vem är din pojkvän?

2011-09-30 @ 09:54:22

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0