- Morgonstund har guld i mun

Godmorgon! Snart är det dags för mig att bege mig mot jobbet, är verkligen inte taggad på att gå ut i det här vädret. Lust att sätta på mig mössa, vantar och halsduk men det känns liiiiiiiiite för tidigt. Jag hoppas att det inte är allt för kallt iallafall.

Efter jobbet ska jag möta upp Matilda inne i stan och vi ska dra på något event som Skugge och co håller i. Alltid kul med alla höstinbjudningar. Blir nog inte där så länge eftersom jag ska göra lite saker tidigt imorgon. Värsta är bara att hålls ut i väsby och det är en bra bit att åka, haha. Man får iallafall åka buss dit och om man stannar kvar tills det är slut så får man åka med hem också, nästan så att det är värt det.

Nej nu ska jag sätta på kaffe som jag kan ha med mig på bussen, fick ett par jättefina take away muggar från ett event jag var på förra veckan.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0