Vårmånad!

Igår köpte jag äntligen en systemkamera, en Nikon 3100. Jag tror att jag varit och kollat i samma butik ett tiotal gånger och pratat med samma person varje gång. Han rekomenderad Nikon till mig om jag ville ha en enkel kamera och den funkar utmärkt. Har redan använt den flitigt, men när jag kom hem såg jag att det inte var någon usb kabel med så vet inte hur jag ska kunna ladda över bilderna till datorn. Ska åka tillbaka imorgon och se om man måste köpa en separat. Dessutom fick jag en väska värde 800 kr med, kanske inte den snyggaste men den funkar.
Så nu blir det förhoppningsvist massa bilder här i bloggen.

Wilma sitter och kollar på en film. Innan det så lekte vi att vi hade fest som hon kallar det, hon lagar maten och jag ska äta allting. Hon kan sitta hur länge som helst och hålla på med det, samma sak när hon leker med sitt slott hon har, då låtsas hon att det är Victoria och Daniel som bor där.

Jag ska iväg och jobba några timmar ikväll på hockey. Apropå jobb, jag har fått jobb på Långbro (min praktik). Iförsig så är det bara sommarjobb, men det är alltid bättre än inget alls. Jag hade tänk höra med dom när jag slutade där om dom behövde folk, men så hann ägaren fråga mig innan, vilket var roligt. Ska iallafall prata mer om det samma vecka jag slutar där.



Postat av: Punz

Grattis Emelie till sommarjobbet :) det kommer att gå bra, och jag håller tummarna på att du kommer få jobba vidare där efter sommaren :)

2011-03-02 @ 00:36:19
URL: http://www.punz.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0