Kväller

Några stycken som frågat varför jag ska göra lumpen. För det första så finns inte "lumpen" längre, utan det är en frivillig grundutbildning på tre månader. Efter utbildningen väljer man själv om man vill fortsätta arbeta inom försvarsmakten. Jag vill göra den dels för att jag tycker det verkar grymt kul och spännande men även för att jag vill ha de som merit, som är bra att ha till den utbildningen jag vill söka senare. Jag vill testa på, det kanske inte alls är min grej, jag kanske åker hem dagen efter? Men jag vill som sagt ändå testa på. Jag vet ju inte ens om jag kommer få mönstra.

Nu är det dags för sängen! Imorgon ska vi antingen till junibacken, aquaria eller fjärilshuset. Såklart så följer nya kameran med och förhoppningsvist hinner jag åka och köpa en usb-sladd.
Natti.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0