Resor

Sitter och kollar på resor inför sommaren, galet vad skönt det skulle vara att åka nu också. Jag har sagt till om att jag vill ha en vecka "långledigt" från långbro i juli. Egentligen ville jag åka i samma veva som jag fyller 20, men det passade inte. Jag tar studenten den 8 juni, börjar jobba den 10 och fyller år den 15, så kändes inte så bra att be om att få vara ledig precis när man börjat. Jag hoppas att jag ska kunna hitta något bra iallafall. Har kollat på en del hotell, bland annat i Grekland och i Egypten, visst vågar man åka dit nu? Men även funderat på om man ska ta en 5 dagars semester i Paris, disneyland. Svårt val.

Nej nu är det dags för sängen, kör första kvällspasset i skolan imorgon.



Tänk vad stor hon blivit!


Postat av: Anonym

"Är det du som "hindrar" Andreas ifrån att träffa Elian eller är det bara upp till Andreas om han vill/inte vill/kan/inte kan träffa Elian?

Nej. Det finns inget som hindrar honom från att träffa Elian om han skulle vilja det!"



varför hindrar du ditt ex från att träffa sitt barn är det DU som har mage att göra det va? Varför ska din dotter få bo där och ha sin pappa i sitt liv och inte Elian han är ju precis lika värdefull som WILMA. Plocka hem din dotter lite oftare så ditt ex andra barn får vara med SIN pappa!!!



Skäms på dig som bara smiter från allt!!! Ut och reser festar hittar på en massa för slippa sin dotter inte konstigt att Andreas inte har tid över för sitt andra barn. Din pinsamma ynkrygg ta för fan hand om din egen unge du som vägrar abort!



Fy fan för dig om detta är ditt fel DEN LILLA KILLEN HAR OCKSÅ RÄTT TILL SIN PAPPA INTE BARA DIN JÄVLA AVKOMMA!

2011-03-30 @ 17:11:33
Postat av: Emelie

Oja! För det är verkligen jag som hindrar A från att träffa E. Problemet ligger inte hos mig, snarare hos dom. Jag har ingenting med deras kontakt att göra. Så jävla korkad kommentar så det finns inte.

2011-03-31 @ 13:47:21
URL: http://ebjf.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0