Måndag

Så var sportlovet över. Praktiken idag var sjukt seg, var nästan inga gäster alls idag, vilket är tråkigt. Slutade runt tre och åkte hem, såg att jag fått papper från försvarsmakten som jag fixade på en gång. Jag har även varit duktig och skaffat mig mitt första gymkort någonsin! Det blev på 24/7 för att jag ska kunna träna på kvällarna efter jobbet. Första passet blir redan imorgon. Egentligen skulle jag tränat idag men jag ska på årets första studentskiva idag, ska dock ta det lugnt med tanke på att det är praktik imorgon igen. Och det känns rätt meningslöst att träna idag då.

Jag har över tusen bilder på datorn nu, som jag tagit med min nya kamera. Skulle vilja lägga upp alla men det skulle ta en jädra tid, så blir några i taget istället. Wilma sa en skön grej när hon såg att jag skaffat en systemkamera, "amen gud, nu kommer du bli som pappa och ska ta kort på mig hela tiden, jag orkar inte". Och ja, hon har fått stå ut en hel del, haha.

Ogillar att datumstämpeln syns på bilden, men har tagit bort det från kameran. Är ju roligt att kunna gå tillbaka senare, synd att jag inte vet hur man använder photoshop.


Postat av: Anonym

dags och byta headern och finare/nyare bilder nu när du har bra kamera också?

2011-03-09 @ 13:52:35
Postat av: Sandra

Hej!



Har du kusiner som heter Isabelle & Nathalie?

2011-03-12 @ 19:08:23
Postat av: Nyfiken

Hej!



Har följt din blogg ett tag och även Andreas, hur ser det ut mellan er nu?

Är det helg/veckodagar som gäller eller hur "delar" ni på Wilma?



Tack för att du får mina långtråkiga dagar att gå :)

2011-03-17 @ 13:52:03
Postat av: Näääk

Gillade bilden till vänster :) Du är en bra fotograf!! Kram. // Näääk

2011-04-12 @ 14:26:07
URL: http://arevartdet.se/naaak/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0