Lördag

Idag har vi varit i Liljeholmen, det var meningen att jag skulle handla presenter till W, men det var lättare sagt än gjort eftersom hon var med. Istället fick hon välja en förskotts present, det vart en toy story gubbe. Hon är ett riktigt fan av toy story, önskar sig bara massa prylar där ifrån. Jag får åka in någon dag i veckan och handla istället, hon fyller ju år på måndag men då är hon i Nynähamn. Nästa lördag blir det kalas med tingeling tema!
Vi lunchade även i Liljeholmen och W sa "det är så mysigt att sitta och äta här med dig helt själv, vi borde göra det flera gånger". Gullungen! Så satt vi och pratade om massa olika saker, det är roligt att hon blivit så stor att man kan hålla konversationer med henne och att hon berättar om vad hon tycker osv.

Min praktik har blivit mycket bättre, jag har pratat lite med dom och nu verkar det som att allt ordnat upp sig. Jag hade verkligen ångest över att gå dit på torsdagen, kunde knappt sova på natten för att jag låg och tänkte på vilket helvete det var att vara där, men efter att jag pratat med dom så vart det till och med kul att vara där. Precis så som det ska vara. Fast jag saknar ändå skolan, tragiskt?

Jag vet att jag är kass på att lägga upp bilder och blogga, det måste vara för att jag inte har en systemkamera, haha. Vill verkligen ha en men snart så, då ska jag köpa en! Blir så mycket roligare med bilder i inläggen.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0