Student 2011


I sommar tar jag (som de flesta vet) studenten. Jag har längtat, kämpat och åter längtat till den dagen. Jag minns när jag läste in mina grundskole betyg på IV, det känns som igår (nästan). Men även när jag började i ettan. Jag har ingen aning om vart tiden tagit vägen, det kommer vara tråkigt att "lämna" alla men jag kommer även vara så jävla stolt över att jag klarat skolan. Det var så många som inte trodde på mig ibörjan, så många som gick bakom ryggen på en och minsann visste att jag förstört hela mitt liv. Men tji fick NI, jag har klarat mig bättre än många andra. Jag har mål, jag vet vad jag vill göra och hålla på med i framtiden. Men jag har framför allt världens finaste dotter, som får mig att kämpa varenda dag då det varit svårt. Hon är min livskraft.
Jag är och kommer alltid vara stolt över henne.


Postat av: Linda & Thelma

Jag är SÅ imponerad över dig! Det vet du! :)

Som du kämpat och slitit, och med den målmedvetenhet och styrka, och kämpat även när det stormat som mest! :)

Du kan gå hur långt som helst! :)



Kram

2011-01-24 @ 13:07:56
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Lellan, 21 år & gravid!

Åh kul att jag hittade dig igen, och att du börjat bloggat åter.. ;=) Var stammis på din gamla blogg, kul att se att Wilma blivit så stort och lärt sig en massa nytt.

2011-01-24 @ 15:43:47
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Postat av: Jess

Hej! Inte läst din blogg på jättelänge. Shit vad fort tiden går... O vad stor och klok Wilma verkar ha blivit :D



Precis som du säger, tji fick NI! Helt rätt inställning. Tror snarare det är tvärtom. Unga mödrar är målinriktade o vet att de kan klara saker.. o just därför klarar de saker också!

2011-03-22 @ 22:55:04
URL: http://fashionjungle.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Vad vill du säga?:):

Kom ihåg mig?
RSS 2.0